tisdag 4 mars 2014

ROOM WITH A VIEW!!

 God solig förmiddag alla!
Vem skulle inte vilja sitta o titta ut över havet vid detta skrivbord?
I dag tänkte jag ta upp lite om vikten av det vi har runt omkring oss dagligen. Även vikten av att omringa oss med saker vi tycker om o kanske tom ha lyxen att även ha en vacker utsikt. På mitt hemma kontor njuter jag
av att jag sitter i kraftposition och har överblick över hela vårt hus, jag sitter o myser med omgivningen som ger mig kraft och när barnen är hemma njuter jag av att ha dem nära o lyssna på deras samtal om I-landsproblem, Fniss!
Om man inte har turen att ha en vacker utsiktsplats där man kan ta en stund o njuta o ladda batterierna. Föreslår jag att man placera skrivbordet bakom en soffa, där har man både bra utsikt över rummet och är alltid i närheten av de som vistas i rummet. Det finns många bra placeringar av skrivbord om ni gillar Feng Shui filosofin, har ni många bra tips här!
Nu dags för förmiddagens hundrunda, sedan tillbaka framför datorn, på schemat i dag:
  • Göra färdigt Må bra föreläsningen i nästa vecka, kommer ni?
  • Börja på min Vintage föreläsning som jag skall hålla den 27 mars på Ekebymöbelaffär, ses vi?
  • Fixa planering och inbjudan till Mammas event på Slättarp, kanske något du skulle vilja göra med ditt gäng?
  • Viktigast av allt är att få upp vårens föreläsningsschema på bloggen etc.
Ni är många som har frågat efter schemat, hoppas att det skall bli klart denna veckan! Här har ni två föreläsningar under mars månad i alla fall, kommer massa fler och inspirerande kurser o event, våren är späckad av härliga stunder tillsammans med er o inspirationen!
Njut av dagen!
Kram Anna
 

Inga kommentarer: