torsdag 24 juli 2014

UNDERBARA CASA VIK!












God morgon i värmeböljan!
Visst är det helt underbart, lika underbart var det i förra veckan att träffa en nyvunnen vän i Marie, vi har aldrig träffats innan utan lärt känna varandra över Instagram....ett underbart forum enligt mig!
Det var varmt o det kändes som vi satt i medelhavet när vi njöt av glass med bär o kaffe latte i hennes underbara trädgård. Trädgården o orangeriet är designat av Peter Englander på Apotekarens trädgård, ni vet han som avslutade vår Östelenstur i maj! Gud vad jag fick idéer o inspiration till nästa sommar...tänk vad en kopp kaffe, ny vänskap o Instagram kan ge!
Marie o hennes man hade först detta hus som fritidshus, men det längtade efter en nystart o lugn o ro o bestämde sig för att sälja lägenheten o flytta hit för gott...ett fantastiskt val enligt mig, vilket lugn, värme, kärlek o inspiration vår träff gav. Hoppas på många fler träffar!
Tack för att jag fick komma Marie, dörren är alltid öppen för dig!
Nu snart dags för en heldag på Slättarpsgård, kolla in alla nyheter. I kväll  är det klackarna i tacket o stor fest hos bästa Lisa som driver kreativa Prints with Wings.
Ni vet var jag finns!
Stor kram Anna

1 kommentar:

Marie sa...

Vilka fina bilder Anna! Så otroligt kul att du kom på besök! Det gör vi om <3 Stor kram Marie