onsdag 23 juli 2014

INSPIRATION TILL GRABBARNA GRUS!

 God morgon!
Vilket underbart väder vi har idag... igen!! Det är många barnrum just nu o det älskar jag verkligen, att få sitta ner med barnet, bara vi två o höra deras önskningar o mål, självklart tar jag en diskussion med föräldrarana också! :)
I dag är det dags för ytterligare ett härligt barnrum.
Vad tycker ni om dessa två förslag som jag skickade iväg innan semestern??
Båda rummen har en härlig blandning från Ellos, Ikea, HM Home, Inreda.com.
Första barnrummet...snart tonåringsrum vill ha allt i grönt...men där sa förädlarna nej! Den andra ville ha allt blått eller svart, med Union Jack över allt. Jag ville med dessa moodboard förmedla till min kund o hennes barn att det kan bli hur coolt o snyggt som helst om man blandar lite, tar in olika material, textiler, färger o att man sedan kan ha fokus på en eller två färger. De viktigaste var för barnen att deras rum blev coolare o att barn känslan försvann!  De köpte min ide o gillade det starkt o nu är det dags att måla om, beställa...sedan kommer det roligaste att sätta på plats o piffa till.  Under veckan visar jag hur fint det kan bli i ett flickrum fasta att man inte vill ta bort den rosa gulliga prinsessdrömmen.  Kommer under hösten visa er före o efter...håll tillgodo tills dess!
Fortsätt njuta av dagen, för  mig blir det nu milen i solen med väninna o sedan dopp i poolen o frukost hos dem med våra hjärtan! Älskar att jag har möjlighet att blanda nytta med nöje!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: