tisdag 12 maj 2015

MAGISKA ROSOR!




God morgon!
Är snart på väg för lite egentid hos frisören o sedan konsultation på Julias skola Bladins. De har frågat om jag vill hjälpa dem med deras mys/pluggrum "Narnia" o självklar vill man hjälpa till.
Innan jag beger mig var tvungen att visa er alla dessa ljuvliga rosor som Ludvig fick av farmor o farfar i helgen...helt magiska!
Hoppas att de håller hela helgen.
Är det bara jag som tycker att det känns som fredag i dag? Är det kanske för att man vet att en lång helg ligger runt hörnet.
Fast att jag skall jobba nästan hela helgen så är det ändå skönt att resten av familjen är lediga o går runt o myser...det gör mig glad!
Dagens tips:
Glöm inte unna dig själv o familjen en vacker helgbukett, skapa lite magi i vardagsrummet!
Ha det bäst!
Kram Anna

2 kommentarer:

Happy Doris sa...

Vilka vackra rosor!

Ha en bra dag!
Kram Jonna

Anna Inreder sa...

Tack söta!
Kram Anna