måndag 13 juni 2016

SOMMARENS BLÅ TONER I VÅRT...

...VARDAGSRUM!
God morgon, ny vecka nya möjligheter. Innan det är dags för veckans första konsultation så vill jag visa er lite mer från vår dröm. Sakta men säkert börjar den ena saken efter den andra falla på plats o vi trivs så bra!
FÖRE:


Välkomna in!
Efterbilden är tagen i från hallen o där ifrån öppnas hela vår sällskapsyta upp, med kök, vardagsrum, matrum o vår lilla läshörna. Det har hänt lite sen vi tog över!


Jag har inte riktigt kunnat bestämma vilka stolar jag vill ha, men det är faktiskt ganska fint med denna röriga mix av gammalt o modernt!
Mitt underbara svarta Day-skåp sitter som en juvel på väggen, o det förändras  efter känsla o säsong. Bordet är inte Day utan från PB Home...både hylla o bord finns att beställa på Slättrapsgård.
Visst blev lampan bra o den flörtar med vårt fina soffbord som jag fyndat på loppis. Det lovar jag att ni skall få se mer av i ett nannat inlägg.
Älskar att mixa blå nyanser av sommaren. Hav o himmel o det guldgula får bli solen.
Fast att solen inte kikar fram i dag, njuter jag ändå att studentveckorna är över o nu kan man börja fokusera på jobb innan det är dag att ta semester.
Ha det bäst!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: