fredag 8 januari 2016

DAGENS TIPS!

God morgon!
Fredagskänslan börjar komma o jag känner att det snart är dags för en mysig kopp. Årets första morgonmöte var både givande o inspirerande, så kul o tacksam att få träffa massa nya kreativa personer som husserar på Limhamn med omnejd.
Ville också kika in här lite snabbt för att tipsa er att i går när jag var inne på HM HOME o beställde lite, hittade jag likanade burkar storliten o 2 sorters tvättkorgar som jag hade på soldattorpet o har fått så många frågor o önskningar om...nu finns likanade här o till ett fantastiskt pris!
Trodde att jag skulle sakna min fina tvättstuga mer än vad jag gör, känner mig mer fokuserad o strukturerad nu o tvättar bara 1-2 ggr/vecka innan tvättade jag lite då o då. Men när det är dags för badrummet att få lite extra kärlek, skall även en tvättmaskin installeras.
Nu dags att få lite vårblommor på plats, köpte några olika favoriter i går, så nu finns även årets första vita tulpaner hos oss!
Njut av fredagen o den kommande helgen!
Kram Anna
 

Inga kommentarer: