tisdag 12 januari 2016

HOUSE DOKTOR EVERYDAY 2016!

 God eftermiddag!
Gud, vad denna dag har gått snabbt, men jag har hunnit med mycket!
Har tvättat, städat, jobbat o så har svärfar varit här för att skruva upp lite till, han o jag är verkligen som Bill o Bull....totalt synkade o för det mesta överrens!
Var tvungen att kika in o visa er House Doktors nya fina kollektion. Sätt er ner när ni kan, vid skrivbordet eller i soffan med ngt gott i koppen o bläddra i katalogen här.
Mina favoriter, har du här till vänster!



I nästa vecka är det dags för Formex o då skall jag verkligen ta en sväng om House Doktors monter... kolla på denna nya kollektion med smarta skåp/låd lösning, kanske något för hallen?
Vill ha något smalt, praktiskt o snyggt, som kan trolla bort mobiler, nycklar, tuggummin o mynt etc.
Det är moduler i olika storlekar som du kan laborera med efter ditt behov, så snyggt o smart!

 Bland deras ofta enkla o nordiska inredning i grått, svart o naturträ... har de verkligen lyckats med detaljerna. De ligger alltid i framkant när det gäller förvaring, belysning, vaser/krukor o ljustakar. Lättplacerade o så till ett mkt bra pris. Så hållutkik efter dessa godbitar!
Nu kaffe o lite stund på rumpan, det förtjänar jag!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: