söndag 17 januari 2016

54 ON BATH...


 ...ett boutiquehotell, man inte vill lämna!
Ville kika in denna soliga söndag o visa er denna diamant, 54 ON BATH i Johannesburg.
Hade hört att det var fint, men att jag skulle mötas av denna fantastiska lobby, det kunde jag aldrig tro!
Detta hotell måste upplevas, hoppas mina bilder skall ge en lite hint om hur fint det var o vilken härlig inspiration det gav mig. Så snygg combo med såå många snygga detaljer.


När vi kom in fick vi ett glas bubbel undertiden vi checkade in, vi slog oss ner o njöt...jag var i himmelriket o ville inte lämna denna underbara lobby.

  När vi kom upp på rummet blev det ännu bättre...kolla in detta snygga hotellrum, en dröm...
 ...with the best view över en storstad, Johannesburg!!
 Även här snygga detaljer, magiska material o kvaliteter o färgval, en inredning i total harmoni o balans...man vill bara krypa ner o aldrig lämna! Till o med vattenflaskorna var så snygga...med egen logga. Tyvärr hade vi bara bokat en natt här, men vi njöt för fullt o unnade oss även en magisk 3 rätters på Level 4 restaurant i hotellet... innan det var dags att krypa ner under de skönaste lakanen i egyptisk bomull o silke. Sov som en prinsessa o lovade mig själv att hit skall jag återkomma.
Kan varmt rekommendera denna diamant.
Nu dags för frukost sedan kommer lilla pappa för att mäta o han skall hjälpa oss o fixa till vårt badrum, men först en sväng till Ikea.
Ha en underbar söndag!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: