tisdag 19 april 2016

BÄSTA FROTTÉN...

...HÄNGER NU I VÅRA BADRUM!
Det är så skönt att ha en fin gästtoalett som jag kan smycka o göra lite extra fin inför middagar o fester, så här såg en ut i lördags. Ni har väl inte glömt hur det såg ut före o efter?

Jag har nog aldrig varit med om att man kan torka sig på frotté direkt, men när det kommer till Simply Scandinavians frotté går det hur bra som helst. Denna mjuka o behagliga känsla är helt underbar, älskar kvalité!


Man kan nog säga att detta är MIN toalett, många speglar hänger redan på väggen, men det skall bli fler jag lovar. Jag har helat tiden sett denna gästtoalett framför mig.  En lite galen men vacker o personlig toalett med stor samlarglädje! Att sedan speglarna hänger på lite olika höjder gör att det alltid finns någon som passar våra gäster, stora som små, nästa skall placeras o barnnivå!
Nu dags för möte, sedan skall jag unna mig en god lunch med lilla mamma!
Ha en underbar dag!
Kram Anna

Inga kommentarer: