fredag 1 april 2016

TA IN STADSPARKEN...

...O BARDOMSMINNENA I DRÖMMEN!
När jag var liten tog jag hem bukett efter bukett av vitsippor till min mamma. Jag  vet att detta är en anemon, men den påminner mycket
om vitsippor o för mig känns det som jag har tagit med en bit av barndomen o stadsparken i Falsterbo till drömmen.
Snart blommar nog parken o då skall jag vara på plats men tills dess nöjer jag mig med Anemoner lite här o där här hemma.

Kolla som de lyser upp som små solar både i kök o på matbord.
Visst är de fina!
I dag är jag ledig så nu  skall jag passa på att måla naglarna, raka benen o göra mig riktigt fin...för i morgon är det dags att slå klackarna i taket.
Party all night long!
Ni har väl unnat er en fin bukett eller blomma!
Ha en underbar fredag o glöm inte att det är första april...jag chokade hela min familj i morse, gjorde ni?
Kram Anna



 

Inga kommentarer: