lördag 7 maj 2016

DAGS ATT TA TAG I DINA KRUKOR...

...och varför inte bygga i olika nivåer o använda sig av krukor, kärl och lådor i olika former...
...eller i en gammal skottkärra, vilket vackert blickfång!
Att åter använda gamla fina saker i trädgården skapar verkligen känsla o personlighet.
Ni kommer väl i håg min trädgård på torpet, den var fylld av gamla resväskor, kärl, lådor o krus. Nu när jag är med balkong får jag jobba med att ha en trädgård i kruka istället.
Vilka dagar vi har haft i Stockholm och nu är vi på väg hem, men först dags för en kaffe hos min kusin Adam o deras nya lilla Signe! Babygos måste man också hinna med.
I morgon skall jag ta tag i vår balkong, även den behöver lite kärlek.
Njut av er lördag o solen som strålar från en klarblå himmel.
Kram Anna
Inspirationsbilderna kommer från Blomsterfrämjandet o är tagna av Frida Ramstedt.
 

Inga kommentarer: