onsdag 18 maj 2016

LUDVIG 16ÅR...



...VAR TOG TIDEN VÄGEN?
God morgon, i dag är det ingen vanlig dag för i dag är det Ludvigs 16 års dag!
Var tog tiden vägen...min lilla söta, snälla, mysiga, kärleksfulla o alldeles underbart goa Ludde har nu blivit snyggare, mycket längre, självsäker, stark, trygg, målmedveten...men ändå alltid i behov av en kram från sina mamma. Jag njuter så länge det varar!!!
Nu ser vi fram emot ett år med bara dig med nya utmaningar o skola... visst kommer vi ha en stor saknad efter din kära syster men jag tror vi andra som är kavar i Sverige behöver bonda o ge dig lite extra tid. Jag önskar dig en helt underbar dag o älskar dig av hela mitt hjärta. Du o jag kommer alltid att vara ett, o jag finna alltid här för dig.

Nu dags för sång o frukost på sängen o i kväll blir det Tacos med Boysen, varmt välkomna killar!
Tro på dig själv Ludvig o du är bra precis som du är.
Stor kram MAMMA

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin och go kille du har.
GRATTIS LUDVIG, ha en bra dag.

Hälsningar från Monica

Anna Inreder sa...

Tack söta!
Kram