måndag 16 maj 2016

SOMMARKOLLEKTION FRÅN...

...Dekohem!
Sommaren  är verkligen här fasta att de senaste dagarna har varit lite kallare. Kolla in den nya kollektionen från Dekohem, ljuvliga China Rose o underbara China Blue.
Kolla så classy China Rose blir med en mix av mässing o mörkt trä!
Jag blev lite inspirerad...mixen är helt underbar. Kolla in dukningen i går på vår brunch med China Rose servetter o i dag China Rose glasunderlägg i en mix med utslagna pioner...sommar känslan är verkligen här!
Vilken färg gillar ni bäst?
Blå toner är helt underbart o skapar verkligen sommar känslor hos mig.
Kaxigt att våga mixa in så många olika mönster o ändå blir det helt rätt. Nyckeln till framgång är att hålla sig i samma färgskala! Nej, nu skall jag unna mig lite egentid med en god kopp kaffe i min favoritmugg från Swedish Grace. Sugen på att beställa, finns på lager from v 21. Beställ här!
Ha en underbar start på en ny vecka!
Stor kram Anna
 

2 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Sååå mycket fint som jag gärna skulle vilja ha :))
Ha en fin måndag!
Kram Anna

Anna Inreder sa...

Anna, Vad kul att man kan inspirera!
Kram Anna