torsdag 30 juni 2016

ÄNNU EN HÄRLIG UTMANING...

God eftermiddag!
Vad passar bättre denna gråmulna sommardag än att berätta för er vad som händer till hösten...o förhoppningsvis kommande vår!
Jag skall vara inspiratör o cirkelledare på Studieförbundet Vuxenskolan i Trelleborg!
Under hösten kan ni inspireras av mig på många olika sätt.

Vid 2 tillfälle kan ni anmäla er till en grundkurs inom inredning och därefter har vi en workshop där ni gör en moodboard tillsammans med mig.
Datum för dessa kurser är Måndagen den 12/9 eller Tisdagen 27/9.
För mer info tryck på önskat datum!

Om ovanstående datum inte passar er finns det även möjlighet till en studiecirkel som innehåller 4 enstaka tillfällen med olika ämnen. Här går vi igenom färg i harmoni, rensa i röran med smart förvaring, vad och hur kan man skapa ett varmt och mysigt hem. På sista tillfället blir det massa härlig jul inspiration med DIY.
Detta är vad jag vet nu, förhoppningsvis blir det massa annan underbar inspiration o en och en annan bussresa, så håll utkik! så här såg det ut den 17/5...en fantastisk dag!
Nu tillbaka till böckerna...håller på med ett stort projekt just nu o vill ge min kunde lite annorlunda idéer o inspiration.
Ha det bäst...ta en bok, koka er en god kopp o gå in och anmäl er eller bara njut av dagen!
Stor kram Anna
 

Inga kommentarer: