onsdag 7 december 2016

BÄSTA JULKLAPPEN...

...lätt, praktisk o så snygg!
Love Warriors är för mig denna vackra poster med flickan o fågeln, men jag har insett att det är så mycket mer. Poster från Love Warriors eller andra vackra posters är väl den bästa, mest praktiska o så snyggaste julklappen man kan hitta.
Hade inte Julia kommit hem i jul hade jag skickat en till henne, undrar vilken som är hennes favorit!
Lätt att skicka, väger inte mycket o kommer ofta i ett papp rör som man lätt kan leverera. Alla dessa magiska bilder o posters hittade jag hos House of Palladium. Kolla in deras web shop, så mycket annat snyggt från Love Warriors.
Denna söta elefant nedan är också en av mina favoriter. Tar mig verkligen tillbaka till Indien. Kolla in de svarta stora snälla ögonen.

Det finns så många fina posters o motiven är magiska. Här hittar du fler!

Hade verkligen kunnat tänka mig denna med händer...visst är den så fin!
Nu dags för lite mer julpynt o så skall jag skicka det sista till denna nya samarbetspartner. Nu kommer jag inspirera både i Malmö o Trelleborg,
våren ser så ljus o spännande ut!
Ha en underbar dag, trots regn.
Ha det bäst!
Stor kram Anna



 

Inga kommentarer: