måndag 15 maj 2017

GRÖNSKANDE HALL.

God morgon!
Tittar in lite snabbt innan det är dags att ta tag i en fullspäckad dag o vecka.
I dag väntar tömning av en lägenhet som skall stylas inför en försäljning, lunchmöte och spännande möte inför hösten. I morgon är det min första dag som konsult o idespruta till Valen i Trelleborg, målet är att skapa att ett bättre o mer inspirerande varuhus. Detta kommer bli ett mycket spännande, utmanade o lärorikt uppdrag...lovar att ni skall få hänga med!

På onsdag skall jag o Mats jobba ihop med en av mina kunders lägenhet, första gången han är med som min handyman. Det skall borras, spik o skruvas. Fint kommer det bli!
Vill ni hänga med under denna veckan så vet ni var jag finns.
Ha en härlig måndag och start på en ny vecka!
Stor kram Anna
Ps. Lampan är en favorit från Oscar o Clothilde, smyckad med murgröna, plättar i luften o ekollon från Majas Cottage. Ds

Inga kommentarer: