tisdag 11 juli 2017

LJUVLIG VECKA...


...MED HELA FAMILJEN SAMLAD!
När ni läser detta är Julia redan på väg tillbaka, fast nu är det bara 6 veckor kvar sen kommer hon hem nästan ett helt år.
Vi har haft en helt underbar vecka tillsammans med våra nära o kära, Först ut var Familjen Ekdahl som bjöd på en magisk kväll med strålande väder, poolbad o massa gott grillat.

Kvällarna har vi njutit vid havet o tittat på magiska solnedgångar med en god kopp i handen.
Långa slappa morgnar med mys o kaffe i sängen...varvat med tidningar eller kärleksfilmer.
Gud vad jag har saknat dessa stunder med mitt stora hjärta!
Fredagen var vi på kortkväll i Falsterbo o Julia o Ludvig hade lite egen tid med godmiddag o glass vid hamnen i Skanör. Sen kom de o hämtade oss...skönt med taxi inom familjen.
Lördag lunch åkte vi till Österlen o njöt av en god lunch o härlig eftermiddag innan vi vände bilen mot Malmö...fast innan blev det pizza på Tångdala Lönnkrog som jag verkligen rekommendera er att besöka om ni är på Österlen. DAGENS BÄSTA TIPS!!
Söndagen blev en lång, mysig o slapp morgon o sen packade vi korgen för lunch vid havet o kaffe i sanden.
På kvällen gick jag 5 km till brorsan med familj i Limhamn, där väntades rosé i solen o ännu en god grillmiddag. Solen sken o jag njöt av att ha hatten på svaj.
I dag har vi tvättat, planerat o njutit av en sita kväll ihop med Spagetti Bolognese o jordgubbar i mängder.
Jag blir så hel när vi all är samlade...men 6 veckor går snabbt!
Ha en härlig tisdag, nu snart dags för mig att åka o jobba på Slättarpsgård som nu har öppet, alla dagar i veckan from 6/8.
Innan ledigheten fyllde jag på Rice sortimentet med alla nya mönster i AW 2017 års kollektion...är de inte underbara.
Hoppas vi ses!
Kram Anna

Inga kommentarer: