lördag 15 juli 2017

LITE LUGN O RO.

God morgon!
Nu har jag äntligen kommit till Brantevik, nu skall jag unna mig lugn o ro o avkoppling för både kropp o själ. Älskar att vakna upp här...inga måsten, bara njuta.
Här kan jag verkligen varva ner och ladda mina batterier.
Jag skall vara här i nästan 2 veckor, med någon avstickare hemåt för poolparty o lite annat kul. Familjen kommer o går lite...men ingen tar mig ifrån mitt paradis.
Så kära bloggläsare, nu tar jag lite halv paus från mitt dagliga bloggande, kommer lägga in något inlägg då o då...men vill ni hänga med mig under mina dagar på Österlen...så finns jag här. En och annan instastory blir det också!
Nu kaffe i solen, sen dags att fylla på skafferi o kyl med massa sommargott.
Ha det bäst...were ever you are!
Kram Anna

Inga kommentarer: