söndag 10 december 2017

EN LYCKAD KVÄLL!

GOD KVÄLL DENNA ANDRA ADVENT!
I dag mår man som man förtjänar efter en hel lyckad kväll. Vi hade bjudit in till glöggmimgel från 16.00 o framåt o de sista gick vid 12.30...men vi hade verkligen en fantastisk kväll med nära o kära.
Fick tillbaka min inspiration att baka tidigare i veckan, så det blev både succé kaka, saffranskaka med mandelmassa o frostig o ljuvliga pepparkaspraliner.

Det mesta hade jag fixat själv men de godaste laxrullarna, baconlindade dadlar o mognaste gorgonzolan hade jag beställt av Lenzi på Slättarpsgård.
Mys med Kristina, Lenzi o Helena...lite senare på kvällen.  Finns det hjärterum så finns det stjärterum...som bäst var vi över 30 pers.
Så tacksam att ha så många fina vänner runt omkring mig o min familj...det här gör vi om nästa år!
Nu är drömmen fylld med vackra blommor, juldekorationer...
 ...sötaste tomten...
 ...och nu är kylen fylld av goda delikatesser, även denna julen är räddad.
Bästa med att ha fest, är att ens vänner vet vad man gillar.
Tack för att ni kom, så glad att ni finns!
Kram Anna

Inga kommentarer: