lördag 30 december 2017

EN TILLBAKABLICK...




...BRINGAR FRAM MÅNGA HÄRLIGA MINNEN!
I bland är bloggen o Instagram helt fantastiska, så härligt att kunna gå tillbaka ett helt år o njuta av härliga bilder, ögonblick o minnen.
Delade i dag #bestnine2017 på Instagram och blev överlycklig vilka fina minnen bilderna gav.

Började året med att fira med bästa vännerna i Vellinge och så blir det även i år. många glad skatt och massa god mat o gott och dricka.

I februari åket vi på ett fantastiskt äventyr, nu skulle vi upptäcka ön Lombock i Indonesien. Här njöt vi (Ludvig, jag o Mats) i nästan två veckor av bad, sol, magisk mat och fantastiska upplevelser som tex snorkling, ö-turer och hiking.

Våren tillbringade vi hemma och i vårt paradis Brantevik. Perfekt för en helg mys och absolut bäst på påsken, då det lever upp första gången innan sommaren.
Firade mats födelsedag i Stockholm där vi njöt av min julklapp...Danny Saucedo.
I april åkte vi en långhelg till Julia I Versailles där vi njöt av kultur, mys, god mat och dryck och hennes underbara aupair familj...vänner för livet!

Sommaren njöt vi av vad Malmö har att erbjuda och känslan att bo 100 meter i från havet. Besökte även Paradiset-Brantevik i olika omgångar ...Sverige när den är som bäst.
Augusti kom Julia hem igen och familjen var äntligen samlade igen. Så skönt med lite kvinnlig fägring igen.

I september åkte Mats o jag en lång weekend till Mallorca för att fira vår vän Per 50 år o njuta av att bra vara vi två. Helt underbar resa, älskar Mallorca!

I oktober gick en dröm i upplevelse att få vara med o se ena av mina aupair-flickor gifta sig. Familjen står oss alla väldigt nära och känns som en extrafamilj. Karla som gifte sig och hennes syster var brudnäbbar när vi gifte oss för 19 år sedan.
Ett magiskt amerikanskt bröllop med "endast" 350 gäster. Mats och jag åkte dit 3 dagar innan och hade sedan 3 dagar i NYC innan vi åkte hem igen.
November hade jag födelsedag som jag firade först med familjen o sen med ett gång tjejer.
Denna tid innebär mycket jobb för mig, alla villa h det lite extra fint till jul och även vi hann med ett och annat i drömmen.

Julen tillbringade vi hemma alla fyra med olika konstellationer och redan den 26.e december åkte Julia i väg på nya äventyr som säsongare i Schladming, Nu är det bara vi 3 kvar hemma o i morgon firar vi in ett nytt spännande år....ni hänger väl med?
Hoppas vi ses!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: