torsdag 20 augusti 2009

Lite blandat från vår trädgård!

Hejsan!


Här kommer lite blandade bilder från vår trädgård som sakta men.......växer fram!


Finns det något bättre än att ta sin morgonkopp, med gott kaffe och gå runt i sin trädgård och kolla vad som växer och frodas.

Jag tror att det är därför jag älskar mina morgnar i lugn och ro......jag stiger alltid upp lite innan jag väcker barnen, morgonstund har guld i mun!!!!
X


X

Ett hem gjutet fågelbad, med en liten söt fågel i! Min hund Chippen tror att det är hans vattenskål, jag delar gärna med lite vatten till honom!



X
En liten del av mitt kryddland....färska kryddor kan man ha i allt!

Ansiktet på en pinne är från en keramiker på Österlen, finns att köpa på Hylkegården.
X


X
Vackra vår blommor, nu är där höst blommor istället!


X

X
I äppleträdet hänger det rostiga ljus lyktor, de har använts mycket under denna vackra sommaren.....speciellt på varma kvällar!
Kram

Inga kommentarer: