torsdag 27 augusti 2009

Sommar projekt!

Hejsan!

Hade bestämt mig att jag skulle ta tag i två projekt denna sommaren. Det ena var denna vackra gamla soffan och det andra....?

När min dotter var liten men ändå förstor för att sova i sin spjälsäng fick hon denna fina soffa av sin mormor. Den är också en gammal utdrag säng som har fungerat som en perfekt säng till båda mina barn. Nu är de båda för stora för denna säng så nu har den fått en ny plats vid vårt matbord.


X
Har målat den vit för att den skulle passa ihop med mina Tolix stolar som är blankt vita.
x

X
Har lagt ett härligt fårskin och mina favorit kuddar i soffan, men nu skulle jag vilja ha er hjälp!

Skall jag ha en hel dyna? Vilket tyg tycker ni skulle passa? Eller skall jag ha små dynor40X40 i linne tyg? Skall jag ha fler kuddar, några bra förslag?X

Här ser ni en liten bit av mina tolix stolar, tidningar och kataloger ligger i en underbar träbak från Skånemejerier.

Jag gillar att den bryter av så fint i mot det vita!

Hjälp mig gärna!

Kram


1 kommentar:

Photo by Maria sa...

Jag hade nog valt en hel dyna tror jag.. Kuddarna är jättefina på din soffa..

Kram
Mia