torsdag 24 september 2009

Kreativa barn........

Hejsan!

Kreativa barn gör mig såååå glad!

Ibland tycker man inte att det är så kul att få hem en" fantastisk" kreation från sina barn.
Men när jag får sått har så sätts det upp på nostalgi hyllan!

En mask gjord av min sons ansikte, härliga glada färger!

Av min dotter har jag fått ett pennskrin till mina skallinjaler,med initialerna av Anna Inreder.

Och ett underbart tovat hjärta för att hon älskar mig....som hon själv sa, det värmer extra mycket när man får höra det från sin tonårs dotter!

Nostalgi/kärleks hyllan kommer till nästa inlägg.........billig smart lösning!

Kram

2 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Vilka fina saker dina barn har gjort.. Gott att få ett hjärta med de vackra orden av tonårsdottern..

Kram
Mia

EN INREDOHOLIC sa...

Så söta de är!!!!! Fina saker, och jag älskar er Kärleksvägg!!

Puss vännen.
Jannice