tisdag 15 september 2009

Simon och Thomas vilket bra program!

Hejsan!

Vilket bra program de sänder nu på TV3!

Jag tycker att det var speciellt roligt att se att Simon och Thomas har en annan sida också när det kommer till inredning. Innan har man fått se väldigt färgsprakande och moderna kreationer!

När jag är ute på uppdrag försöker jag att jobba på samma sätt som de gjorde igår:

Ta ut allt ifrån rummer!

Måla väggar och tak i önskvärd kulör!

Titta runt i rummet om det är något annat som stör, tex öppenspis, färg på fönster dörrar, lister och foder.

Sedan kan man börja jobba, vilket skall vi behålla och vad behöver vi köpa?

Glöm inte att det är personliga saker som bygger ditt hem, det gör det till DITT hem!

De bestämde ett tema, Marint! Sedan jobbade de efter detta!

Glöm inte att titta nästa måndag! Här kan du läsa om programmet!
Ha en skön dag, hoppas att ni har lika fint väder som jag!

Kram


2 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Jag älskar ju Simon och Tomas så jag satt ju så klart bänkad framför tv'n igår och kommer att göra det var måndag några veckor nu..
Det blir ju oftast snyggt när de sätter sina händer i hemmen och så blev det ju även här :-)

Ha en fortsatt bra dag..

Kram
Mia

Anonym sa...

Håller med!
Kram