fredag 13 november 2009

Tävlingen är lottad!

Hejsan!

Nu är tävlingen lottad!
Vinnaren är bloggen S.M.I.L.E!
En mysig blogg som skriver om inredning,barn och trädgård. Har även en recept blogg!
Tyvärr vet jag inte vad du heter, så det blir lite opersonligt!



Grattis till detta fina armband ifrån UNICA!
Meddela mig gärna din fullständiga adress, så skickar jag paketet så fort jag kan!
Jag önskar er en härlig helg, själv skall jag ligga i soffan och för en gång skull bli serverad.
Kanske lite skumpa och praliner!
Kram

2 kommentarer:

EN INREDOHOLIC sa...

Skumpa o praliner det är du värd min vän!! Gud vilket fint armband! Fantastiskt!!

Kram på dig
Jannice

s.m.i.l.e sa...

Hej!!! Jisses vad kul! TACK!! Mailar genast mina uppgifter.

Trevlig helg! Du gjorde precis min helg ännu trevligare!

Kram, S