onsdag 4 november 2009

Smart förvaring.

Hejsan!


Tre olika sätt att skapa förvaring under sängen/soffan:
X
Den första bilden kommer ifrån ett hem i Norge. Ett hem där man använder enkla färger som svart, vitt och lite gult för att skapa stämning. Här är det skåp som får skapa mer förvaring.
Bilden är hämtad ifrån Rom 123.
X
Andra bilden är tagen i från ett barnrum, här har man använt skåp och lådor från en köksinredning.
Vi tänker göra detta i vår dotters rum och då hade vi tänkt använda Malm byrån från Ikea.
Men visst passar det med färg i ett barnrum!
X
Nästa är en ritning från senaste Hus och Hem, där man har många reportage om just att skapa förvaring på en liten yta.
Just denna ritningen tycker jag att det passar bäst i ett kök, hall eller sommarstuga. Jag är inte så glad för när man sätter sängen så nära fönstret Då ligger man rakt i ett energi flöde!
X
Lite roliga tips!
Kram

1 kommentar:

Livsgnista sa...

Vad skall jag göra nu????????? Jag har ju köpt en säng till grabben, men nu vill jag inte ha den, för jag vill göra så här!!!! Det är INTE bra att titta på denna sida !:) Man får alldeles för många nya idéer.

Kram på dig! Britta