torsdag 8 april 2010

GRÖN LIVSKRAFT!

"Trägården för rosor, kunskap, skönhet, inspiration, vila och tankekraft. Här kan du öka ditt välbefinnande med den gröna livskraften".

Hos Grönlivskraft kan man få uppleva fantastisk konst både till hem och trägård, en underbar rosträdgård med både vanliga roser och vildroser och mycket annat som tillhör ens trädgård.
Ann Persson som är grundare och driver detta ställe, är även en duktig och hängiven kursledare. Hon håller kurser från juni -september i det hon är expert på, ROSER!
Gå gärna in på deras hemsida, där hittar du all information!
Ser ni den söta fågel i betong på bilden, den är min nu. Skall pryda en av mina fina krukor i trädgården!
Nu skall jag gå och ta han om min lilla make som ligger i influensan.....jag vill inte bli sjuk. Dricker citron vatten och klär mig ordentligt, fast att det är underbart väder och så tränar jag pilates!
Kram Anna

Inga kommentarer: