lördag 24 april 2010

Kaotiska veckan!

Vilken vecka!!!!!
Först var det planerat att maken skulle åkt till London förra helgen, men då kom det ett askmoln i vägen. Pga att han har fått ett nytt jobb där bil ingår så tyckte vi att det var än bra idé att sälja bilen innan han åkte, men nu har följden blivit att vi istället har haft en bil i en hel vecka.
Visst går det att ordna, men jag har fått vara taxi och om organiserat mina kundbesök....så att det passar med fotboll, dans, av tackning, av tacknings vecka med Jägersro och Danmark!
Kan bara sammanfatta min vecka med KAOS!!!

Men vad gör man inte för sin MAKE!
Jag får nu njuta av amarone vin och en underbar bukett! Inte helt fel!
Nu är det jag och barnen som strosar runt i våra pyjamasar och njuter av vår solen!
I kväll händer mycket med girlsen!
Kram Anna

1 kommentar:

simplicity sa...

ÅÅåå vilken vacker bukett! Fantastiskt fin!!

Ha det så mysigt mina sötnosegirls!

PUSS Jannice