tisdag 20 april 2010

PAR COURRIER

I dag öppnar min favorit nätbutik som interiör butik på Karlbergs vägen i Stockholm!
De skall fortfarande ha kvar sin nätbutik, men nu kan man också klämma, känna och verkligen se hur det ser ut. Vilken underbar känsla det måste vara att gå runt i denna butik som är fylld av allt från shabby till New England Helt fantastiskt......måste snart åka till Stockholm.
Ha en underbar dag.......i dag har jag varit och tittat på ett nytt projekt spännande!
En liten ledtråd, det har med kök och badrum att göra!
Kram Anna

2 kommentarer:

Maria i Lilla villa vita sa...

Hej! Det var ett litet tag sedan jag tittade in här hos dig och jag har nu suttit och njutit av mycket fint! Vi ska också åka på en liten spahelg till Ystad, måste bara bestämma med lite barnvakt först!
Ha det gott och så hoppas jag att vi kan ses snart!
Kram Maria

Lotta sa...

Åh vad roligt! Tack för tipset. Tror jag måste sätta mig på tåget :) Tack för en jättefin blogg!