måndag 8 november 2010

VINNARNA!!!


De 3 vinnarna är:
hej,
Vilken rolig tävling. Jag tycker om att ta kort och har länge haft planer på att förstora och sätta på väggen för att påminna oss själva om fina minnen, speciellt från våra seglingar. Enda anledningen till att det inte blivit av är att jag aldrig sett någon konsekvent positiv rekommendation på något företag som gör detta bra. Att vinna här skulle få mig att få egen erfarenhet och förhoppningsvis blir startskottet att få upp flera foton på våra väggar.
Alla kommentarer var anonyma, skicka mig era uppgifter på anna@annainreder.se så att jag kan förmedla vem du skall prata med på CANVAS FOTOS.
Tove sa...
Härlig tävling :) Jag och min sambo har precis flyttat till en ny lägenhet. Jag växte upp på landet med en härlig utsikt över ängar och åkrar med en liten lada som blir snedare för varje år. Om jag skulle vinna en canvas tavla hamnar den utsikten på min sovrumsvägg så jag kan vakna upp till den istället för en tom vägg och huset mittemot :)balisi
Anonym sa...
Efter att ha varit sambos i 25 år fått 2 barn köpt hus så gifte vi oss på mtalmö rådhus. Vi ville ha det enkelt så bara sönerna våra bästa vänner och deras 2 barn var med.Våra vänner fotade oss, så vi har många fina bilder från dagen. Men vi har inte blivit färdiga att göra en förstoring. Skulle vara kul att överaska min man med en förstoring i julklapp.
Kram Kristina
Så kära vinnare, hör av er till mig!
Stort grattis!
Kram Anna

1 kommentar:

Photo by Maria sa...

Grattis till vinnarna och tack för tävlingen..

Kram Mia