måndag 13 juni 2011

Med en kopp kaffe i handen.









Njuter jag av min sista morgon i ljuvlig ensamhet och lugn och ro!

På tisdag börjar barnens sommarlov...en väldigt mysig och gosig, men också ganska jobbig tid!

Jag kommer nog ta många långa promenader med Chippen när det bli för mycket...så vi får lite ensamtid som vi är vana vid!

Kolla så det växer i vår trädgård, visst är denna tiden underbar!

Gillar när trädgården är lite busig och engelsk, med mycket olika blommor och kryddor i stora bollar!

Jag tar ofta några minuter varje morgon med en kopp kaffe i min trädgård...ett underbart sätt att börja en ny dag!

Hoppas att ni tycker att det kommer bli för mycket trädgårds bilder och tips nu...det är ju den tiden nu!?

Ha en underbar dag, i dag skall jag fixa det sista med alla frökenpresenter och i kväll blir det grill fest och poolmys med Julias klass!

Njut varje minut!

Kram Anna

1 kommentar:

Hemma hos Märtha sa...

Inte alls för mycket trädgårdsbilder!! Det är så vackert ute nu så man få passa på och njuta och samla på sig lite solenergi för att överleva den mörka hösten!
Kram
Anne-Lie