söndag 19 juni 2011

Under äppleträdet!



Morgonen började med en god frukost framför The Kings speech...vilken underbar film!

Ha de hellre suttit här......men sommaren kommer nog efter midsommar!?

Nu är äppleträdet så grönt att det blir en härlig skuggig plats, när det är för varmt att sitta i solen, där är man omringad av lavendel och härlig doft av olika rosor........en lite oas!

I dag blåser det lite väl mycket och jag måste bege mig på cup...fotbollscup med sonen!

Lite mysigt är det ändå, alla andra föräldrar är där, så snackar man lite och tar en kopp ihop!

Hoppas ni får en mysig söndag!

Kram Anna
Ps. Charlie var helt ljuvlig! Ds

1 kommentar:

Min Svägerska och Jag sa...

Vilken härlig plats du har att njuta på. Jag har ett äppelträd som jag ofta ligger under när sommaren är som varmast. Det är en härlig plats.

Mvh
Linda