måndag 12 augusti 2013

VILKET BEN??

God morgon alla fina!
Gud vad kul att så många var nyfikna på vår härliga kräftskiva!
Nu är jag snart på väg till kontoret, som måste bli färdigt till 80%
 i dag så att jag slipper slitas mellan hemma och kontoret!
Just nu känns mitt liv lite rörigt och denna fullsmockade
 vecka gör inte det bättre?? Vilket ben skall jag stå på??
Måndag och tisdag kontorsjobb, lunchmöte och planering.
Onsdag o torsdag till Stockholm med Julia för egentid
 o olika roliga pressevent och Formex.
Fredag möte och göra färdigt en kommande inspirationskurs.
Sen var det helg igen med ännu en kräftskiva och annat kul!
Tur att barnen är stora och att allt annat rullar på ändå.
Tror att både jag och hela familjen längtar efter rutiner
 och att skolan snart börjar.
Stress är inget för mig, så till er och även mig själv säger jag:
CARPE DIEM!
Kram Anna


Inga kommentarer: