torsdag 22 augusti 2013

4 nyanser av blått!

God morgon!
En sak som verkligen slog mig på Formex var hur
 mycket blått(gråblått) det kommer nu till höst/vinter.
När jag suktar efter blått så är det ofta sommar, men jag har gärna
 det året om, det är en av mina favorit färger!
 Blå Kannan och kuddarna kanske får stanna kvar i vardagsrummet
 och blandas med mina favoriter från förra hösten?
Det är en smutsig blå som gäller, gråblå uppblandat med
 massa härliga nyanser av jeansblå.
Nu skall inte bara jeans finnas på kroppen utan även i sovrummet, vardagsrummet(som på bilden)tapet, detaljer o kuddar med dip dye.
Mixa o go crazy...då följer du trenden!
Nu frukost i ett lugnt och mysigt hem...sen väntar en dag
 full av spännande möten. Börjar hos söta Charlotta på Slättarpsgård.
Fånga dagen!
Stor kram Anna
 

Inga kommentarer: