fredag 23 augusti 2013

SÅ SNYGGT!

Äntligen fredag!
Visst är det kul med alla djurmönster som finns överallt nu!
Innan har jag bara haft det på kläder, men när jag såg denna
 underbara bild från Fridas blogg Trendenser, blev jag såld!
  Använd mönstret som en vacker solitär eller som ett
komplement till färg, givetvis kan man ha båda.
Oavsett tillför textilerna det där lilla  extra!
Idag är det en dag av små fix, har sagt  att fredagar skulle vara
 min lediga dag, men så har det inte blivit än så länge!!
Nu styr jag bilen mot Living and Room och planering inför
helgens kurser. Sen blir det lunch med pappa och
 svärfar, små fix på kontoret och hemma,
vad hade jag gjort utan dessa järngubbar!
Njut av dagen, välkomna in i morgon för då lanserar jag mitt
 kursschema för höst/vinter.
Stor fredags kram Anna.
 

Inga kommentarer: