torsdag 16 januari 2014

PÅVERKAN O INSPIRATION!


EVERY MORNING I RICE UP WITH A BIG SMILE!
Gud vad vi har det roligt och jag har så mycket att visa er när jag kommer
hem! Hittade denna underbara bild på nätet och jag kan verkligen säga att man blir väldigt påverkad och sugen på all Rice färgsprakande inspiration.
Jag är inte speciellt färgglad av mig men kommer nog ändå få med mig hem en och anna pryl.
Att måla en gammal möbel/loppisfynd i en knallig färg kan verkligen göra en stor förändring. Från två gamla slitna skåp för en mindre summa till två helt underbara rosa juveler. Hade jag ägt dessa hade jag satt dem i mina barns vardagsrum för att skapa lite mer färgglad glädje. Hade sedan balaserat upp det med några detaljer o textiler i samma färgskala.
Ett enkelt sätt att skapa en ny känsla/tema i en enkel bas. Vad är din accentfärg??
Hoppas ni får en härlig dag, i kväll skall vi nog gå ut ett helt gäng, kul att passa på att träffa Helena, Ulrika och Petra!!
Vill ni hänga med så vet ni var jag finns!
Vi hörs o ses snart igen!
Stor kram Anna
 

Inga kommentarer: