lördag 11 januari 2014

MORGONSTUND HAR GULD I MUN!

God morgon denna lördag!
Vilken underbar start det är att få ligga kavar i sängen o under ett varmt täcke. Som sällskap denna morgon hade jag massa tidningar och kaffe , men även min nya kalender från Mullberry.
Denna snygging köpte jag som en "lite klapp på axel present" till mig själv ,efter ett mycket lyckat 2013.  Nu är det dags att skriva in all nya projekt/konsultationer som redan är bokade och planera mitt 2014, känns verkligen som om även 2014 kommer bli ett fantastiskt år!
Det dröjer ett tag innan jag kommer kunna ta en lång mysig sovmorgon, nu väntar först en full vecka med Rice på Formex (varmt välkomna till A-hallen monter10:10) och sedan ännu en fullspäckad vecka med nya kunder, möten och projekt....men jag klagar inte, I love my job!
Ha en ljuvlig lördag!
Stor kram Anna
 

Inga kommentarer: