torsdag 30 januari 2014

VAMARE INDUSTRIELLA KÖK?



God förmiddag denna kalla vinterdag!
Visst är det mysigt att bo i ett mysigt hus på landet, men inte när det snöar o fyker?? Då blir längtan till lägenhet o Malmö extra stor. 
Morgonen började med bussförseningar och kaos men nu sitter jag äntligen här vi datorn och skriver till alla er, som betyder så mycket!
Dagen består av moodboard och i inredningsförslag till kunder, men även planering och matlagning inför Julias stora dag i morgon...mer om det senare på bloggen, men hon blir 17 år!!
Imorgon skall jag även träffa min kund i Limhamn som skall piffa till sitt kök med belysning o lite industriell känsla.
Letar lite bra inspiration o idéer och sprang då över dessa bilder.
Innan har det nästan bara varit svart o vit,  rostfri metall o zink men nu kommer även guld, mässing, koppar o varma färger in i det industriella köket. Detta gör känslan i de industriella köken lite mjukare och varmare. Vilken är din favorit?
Nej nu dags för jobb o planering.
Ta hand om er och ta det försiktigt på vägarna!
Kram Anna
 

1 kommentar:

http://madfab.blogg.se/ sa...

Hej Anna! Trogen följare av din blogg, blir alltid inspirerad att kämpa vidare med min utbildning till inredare! Min favoritbild är den första! När vi byggde kök hade jag en speciell bild som inspiration..hmm, kan ju inte bifoga den till dig. Lägger upp den på min blogg (http://madfab.blogg.se/). Tack! //Linda