onsdag 5 november 2014

BLOGGFRUKOST HOS MIG!

 Fantastisk kväll hos Maria på Boningshuset.
Lunch i Jeppsons/Urban Living lokaler på Österlen
Sista bilden är från mysig frukost hos Sofie sist.
God morgon alla!
Just nu håller jag på att fixa lyxig frukost till mitt härliga bloggäng som snart kommer. Vi är alla bjudna på Rice stora event på Slättarpsgård.  COLORFULL PARTY...
så här såg det ut sist!
När man kikar tillbaka på bloggen inser man så mycket kul i har gjort tillsammans. Utöver alla utflykter o mysiga kvällar o event, åker vi ju på många mässor o pressevent tillsammans också, så glad för mitt bloggnätverk! Sist jag höll i träffen så var vi på Österlen o åkte runt på alla mina favoritställen, så detta är första gången de kommer till mig...så nu förstår ni varför jag har fixat lite extra! Ni vet var jag finns om ni vill hänga med, jag är även bjuden till Rice VIP middag i kväll...spännande!
Hoppas ni vill hänga med!
Ha en underbar dag!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: