lördag 8 november 2014

TRADITIONELL JUL ELLER?




God morgon lördag!
Nu sitter vi här o myser hos mina släktingar som har varit gulliga o lånat ut sitt hus till mig o min bästa vän Britta som var gullig o följde med mig upp till Småland, så att jag slapp vara ensam. Riktig mysfrukost som snart avslutas för att vi alldeles strax måste åka iväg till Norrahammar för att hålla föreläsning inför massa inrednings tokiga personer. Denna gången handlar det om hur men skapar en personlig jul!!! Hur ser din dröm jul ut o vad tar du inför färg för att skapa den där personliga o mysiga julen som du önskar? Fler än jag vill inspirera i detta ämne, kolla även här för massa bra o inspirerande tips!
Även denna gången utgår vi ifrån Living and Rooms fina kollektion, innan det är min tur att gå upp på scenen skall Jenny visa fina o kreativa lösningar på hur man kan skapa fina grupper, brickor o detaljer med L&R kollektion, blommor o piff som tillhör julen. För endast 100 kr får man en heldag i inspirationens tecken, inte konstigt att så många har anmält sig, håll utkik för det blir nog en inspirations dag till våren också! Så här har det sett ut de senaste gången J Posten var också där... om ni är nyfikna!
Ha en underbar dag, på med vinterjackan för här är så kallt!
Njut av dagen!
Kram Anna

2 kommentarer:

Marthina, Holmbytorp sa...

Kram, du är för himla duktig, vilken energi! :)

Anna Inreder sa...

Tack söta, hoppas allt är väl med er!
Stor kram Anna