tisdag 11 november 2014

HÖSTENS SISTA INSPIRATION!





















God förmiddag alla!
Riktig julstämning här hemma när Åsa från Lokaltidningen kom för att göra en intervju till röda tråden som söta Anna hade skickat vidare till mig. Kanske är det tur att jag redan känner lite stämning då jag är i tagen att sätta igång med höstens o vinterns sista föreläsningar. Redan nu på söndag öppnar vi portarna till teatern på Lorensdal för att jag i samarbete med Majas Cottage o skall hålla i en föreläsning om just inspiration för jul o juldekorationer, hur man på enkelt sätt kan skapa den där julen man önskar sig! Kan finns någon pålats kvar, anmälan sker här.
Om ni inte kan eller vill lära er ännu mer, vill jag hälsa er varmt välkomna till Slättarpsgård den 26 november då vill håller kvällsöppet till 20.00 o skapar jul mys i butiken med allt som har julen till. Jag finns på plats för att visa, göra o inspirera i allt för juldekoration o  kransinspiration, o  du kan köpa med hem allt för att få den perfekte dörr eller adventskransen!
Varmt välkomna, hoppas att vi ses på någon av eventen!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: