torsdag 21 januari 2016

EN INREDNINGSDRÖM...

...bland vingårdarna!
Var man än tittade var det snygga detaljer, magiska miljöer o en massa design klassiker. Detta fantastiska boutiquehotell Majeka House kommer vara en stor inspirations källa i fortsättningen när jag bygger vårt nya drömhem. Kände mig på rätt väg när jag såg alla blåmålade stolar o fåtöljer. Gillade även idén med att sätta in en gammal tavla med guldram i en stram målad låda/ram, skapar en enklare, mer modern o stilren känsla...denna ide kommer absolut att finnas i vår dröm.
 Genom vackra portaler o en grönskande trädgård gick man igenom för att komma till helt underbara rum.

 Så snygga, bekväma  o väldisponerade rum med allt man kan önska sig.
 Kunde tom ligga i badkaret o titta på tv o i taket var en vacker upplyst målning.
 Även badrummet var en dröm med inspirerande o detaljerna som var såå snygga.

 Innan alla goda middagarna tog vi en "longdrink" i denna magiska bar, full med inredning, detaljer o färger som gav en ha begär. Ser ni alla snygga designklassiker, i en härlig mix med antika snygga möbler o detaljer.



 När vi inte var på vinprovningar tillbringade vi tiden i poolen, solen o i en underbar spa avdelning som också fanns på hotellet. Så underbart o lyxigt!
Hoppas ni gillar inspirationen o hotelltipset!
Nu dags för mig att åka till Formex mässan igen o i kväll får ni inte missa att kika in på mitt instagram konto, då jag besöker o mumsar i mig en god middag på ETT HEM , med bästa gänget!
Lotta, Petra, Camilla, Linda, Maria ,Ylva o några till...i dag är det dags!
Ha det bäst!
Stor kram Anna

2 kommentarer:

Inger O sa...

Vilken läcker pool!

Mojemormor sa...

hej från Norrköping