måndag 11 januari 2016

I VALET O KVALET....


...om vad som blir bäst o vad vi skall köpa!
Skall jag köpa 2 MALSJÖ från Ikea o sätta ihop eller skall jag unna mig en lite dyrare Susanna från PB Home, i rätt storlek? Översta bilden har jag lånat från Emilias härliga blogg, såg vitrin byrån först på hennes instagram o blev förälskad!
Har hela tiden trott att jag vill ha ett högt o brett vitrinskåp, men detta blir nog så mycket bättre. Tur att jag inte förhastar utan tar det med ro...Rom byggdes ju inte på en dag!
Denna möbel kommer då att stå mellan en sitthörna o vårt nya matbord som också är från PB Home.
Gillar att dem båda man får bra förvaring, kan visa sina  glas/servis på ett snyggt sätt o sedan får du en extra yta ovanpå till säsongsfavoriter, belysning o vackra blommor etc. Oavsett vilken möbel jag väljer kommer en rund vacker spegel att få ta plats ovanför... för balans men framförallt för att sprida ljuset från våra stora fönster mittemot.
Vad tror ni!
Nej, dags för att trotsa måndags känslan, för PW längs havet väntar!
Ha det bäst!
Kram Anna

 

Inga kommentarer: