måndag 29 februari 2016

GULD SOM GLIMMAR.

God morgon måndag!
Ny vecka med massa nya möjligheter, möten o roliga projekt.
I lördags när vi hade lite mellokväll här hemma hade jag dukat med massa Guld (mässing) som glimmade, älskar mina nya mässingsljustakar som jag fick av mamma.
I taket hänger vår underbara lampa Silvia Gold, som sprider ett magiskt, mysigt o värmande ljus. På bordet var där dekorerat o dukat med massa nya favoriter Grace mattallrikar i vitt, som nu är på rea tillsammans med massa annat fint, så passa på!
Guldiga servetter- Palm gold från Dekohem o favorit ljusstaken i mässing o agat, allt har jag hittat hos Dukatbord utanför Helsingborg.
Det snygga underlägget Arabesque  från Roos Design. Vasen ekollon o saltkaret är trogna följeslagare o favoriter från Svensk Tenn.
 Som ni ser har vi en salig blandning av ärvda o gamla stolar från soldattorpet, vet inte vad jag vill ha.
Här behöver jag verkligen er hjälp, vad skall man välja??
Mer om det en anna gång!
Nu duschen o sedan lunch möte med bästa Kristina o hennes nya kollega/chef på House of Palladium i Lund.
Ni vet var jag finns om ni vill hänga med!
Kram Anna

Inga kommentarer: