söndag 17 april 2016

VÅRENS O SOMMARENS INSPIRATIONS...

...MED MIG, ANNA INREDER!
Först ut är Seniormässan i Malmö, där jag kommer att hålla en inspirerande föreläsning om hur man med enkla medel kan förändra, skapa en balanserad o personlig inredning. Jag har fått äran att stå på den stora scenen den 28/4 mellan 12.30-13.15.
Både före o efter inspirations föreläsningen kan ni träffa mig i Monica Travel Monter o få mer inspiration o kanske till o med boka en konsultation?
 Den 11/5 är jag inbjuden att föreläsa på House Of Palladium i Lund, en inspiration både för inne o ute o hur vi lätt suddar ur gränserna.
Här gäller först till kvarn, så passa på att anmäla dig redan nu!
 
Den 17/5 har vi chartrat en buss som skall ta oss ut på Österlen, här kommer ni att få besöka många av våra nya o gamla smultronställen på Österlen. Vi startar 09.00 på Slättarpsgård o besöker 5 andra inspirerande ställen på vägen o beräknas vara tillbaka ca 20.00 igen. Det blir något för alla sinnen o jag lovar att ni kommer att vara fullmatade med härlig inspiration o glädje när vi kommer tillbaka.
Begränsat antal platser. 
Vill ni anmäla er redan nu, så skicka ert namn o mejl till anna@annainreder.se ...så lovar jag ge er alla info så fort allt är spikat!
Hoppas vi ses!
Ha en underbar söndag.
Stor kram Anna

Inga kommentarer: