söndag 13 november 2016

EUGEN...

...lika vacker dag som kväll!
Söndagen o denna mysiga farsdag börjar gå mot sitt slut, men först ville jag dela med mig av vår underbara vägg i köket.
I samarbete med Sandbergstapeter delar jag med mig av EUGEN, som även finns i en vit o en turquoise  färgskala
Gav er en liten sneak peak på Instagram i går o visst smälter detta stilleben av krukor, blommor o ljustakar etc. perfekt in i tapeten som går i samma färgskala.
Visst blir det en fin "röd"tråd från köket ut till vår lilla läs o myshörna o sedan ut i vardags/matrum. Försöker hålla mig till en o samma färgskala igenom hela lägenheten, ett bra sätt att skapa lugn o balans.
Visst är tapeten helt ljuvlig o har skapat den där värmen som vårt kök sakande från början. Kommer ni ihåg?? Kolla här.
Älskar färg mixen o mönstret av underbara fåglar, småfåglar är en sak jag saknar från vår trädgård i  Vellinge, tur att jag har havet o slottsparken så nära.
Nu dags för mys med tända ljus, kaffe o ett nytt avsnitt av The Crown...ni har väl inte missat denna underbara serie?
Ha det bäst!
Kram Anna

 

Inga kommentarer: