fredag 18 november 2016

FREDAG, KORTKVÄLL O...

...HÖST INSPIRERAD DUKNING!
I dag är det äntligen fredag o i kväll är det vårt tur att bjuda hem på god mat o vin o kortspel o drinkar hela natten.
Så glada för detta mysiga, enkla, glada gäng o att vi fick komma med för några år sedan, man riktigt längtar efter varje ny kortkväll.
Att sedan vi alltid äter en god 3-rätters med massa gott i glasen gör ju inte saken sämre!
Detta blir nog sista höstdukningen för detta året...sen går jag all in med julen.

De vackra plumfärgade servetterna kommer från Duni och är en sådan där lite lyxigare o tjockare kvalité!  

Lisa håller ställningarna o ni som känner mig, vet att jag deltar gärna o gör absolut mitt bästa... med har legat sist de senaste gångerna o det är helt ok 😉
I kväll blir det först häng runt baren i köket med massa smått o lite bubbel. Sen skall jag bjuda på en variation av detta goda recept, lax är alltid gott. Vi  skall även passa på att fira min kommande födelsedag nästa vecka, det har blivit en tradition o så även i år.

Här får ni också se våra nya matrumsstolar från Day Home o 4 loppisfynd som skall kläs om...men i vilken färg.
Detta får bli nästa veckas I-lands problem, fniss.
Tänkte bjuda på denna godingen...glutenfri o visst lät det gott!
Älskar att gå hemma mysa, planera o duka fint inför en mysig kväll men goda vänner.
I morgon skall vi kolla över julljusen, stakarna o stjärnorna...om en vecka är det ju  1.a advent!
Hoppas ni också får en fantastisk fredag o helg!
Stor kram Anna






 

Inga kommentarer: