fredag 6 januari 2017

FÖRSTA TULPANERNA 2017

GOD MORGON!
Äntligen fick jag frossa i tulpaner, passade även på att köpa en bukett till min bror med familj som äntligen fått flyttat i sitt nya hem i Limhamn.

Visst är den krispiga känslan enormt härlig o ljudet av stjälkarna...I am in love!

Placerade dem centralt i rummet i väntan på min lampa, som maken faktiskt gillade. Vet inte om jag skall vänta till jag åker upp till Stockholm för Formex eller beställa den på nätet. Lovar att visa vilken det blev!
Passade även på att köpa favoriten pärlhyacinter, som jag har dekorerat både hall o soffbord med.
Så vackra...man får passa på att njuta.

Nu dags för lite kvalitetsmys med maken, tror det blir lite lunch o shopping i stan. Börjar med en härlig promenad genom slottsparken.
Ha en underbar fredag o helg!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: