torsdag 12 januari 2017

PLEXIGLAS IS BACK!


God morgon!
Ser verkligen fram emot att se denna heta trend på Formex, gillar vekligen plexiglas. Var nära att välja Ghost stolen till vårt matrum, men vill ha en klädd mer bekväm stol...denna är enligt mig mest snygg!
Har plockat ut lite inspirationsbilder från Pinterest... på massa snygga möbler gjorda i just plexiglas...vad säger ni?
Ni hänger väl med mig runt på Formex i mitt letande efter trender, nyheter o vacker inspiration...här finns jag!
Kanske skulle jag ha en av dessa karmlösa Victoria Ghost stolar bredvid min spegel, som delar av rummen i vardagsrummet.  Lite sugen blir jag allt!
Man kan enligt mig inte ha för många stolar.

Älskar att detaljerna i en hylla, skåp eller drinkvagn kommer fram o syns på ett vackert o enkelt sätt.
Efter en hel förmiddag med bokföring är det nu dags att trotsa vädret o bege mig ut på dagens PW, mot stan o lunch med mamma.
Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder!!
Så ut o rör på er!
Kram Anna

Inga kommentarer: