söndag 5 februari 2017

PAPPELINA MATTA I...

...VÅRT KÖK!
Trodde aldrig, men jag är så nöjd med vår nya Pappelina matta. Jag letat efter en matta som inte var i plast men har inte hittat vad jag sökte, och nu när jag behövde beställa en matta till ett kommande projekt passade jag på att beställa en till vårt kök också. Visst blev det bra!
Vill försöka få en varmare o mysigare känsla i köket o det känns verkligen som om jag lyckades med mattan SVEA GREY METALLIC. Den är 70 x 320 o finns i massa olika längder o färger.

Känns nästan som mattan är ton i ton med bakgrundsfärgen i tapeten, mitt i prick helt enkelt!
Här ser ni också ön som vi byggde när vi kom hit. Älskar de borstade mässingshandtagen på ön och har letat med ljus o lykta efter något som skulle passa de stora fula handtagen som satt på köksluckorna när vi kom hit...men inte funnit ngt bra tyvärr?
Tar gärna emot tips!
Ville ha en flätad tyg eller jutematta med lyster, med det blev en plast istället...vad tycker ni??
Färgen gör också att vårt vackra trägolv inte känns så gult o så är det så mysigt o varmt att stå på en matta.
I dag har jag njutit av långfrukost, ljuvlig PW o planering för en fullspäckad vecka. De flesta av mina kolleger befinner sig i Stockholm på Design Week o Elle galan, jag valde att stanna hemma o fokusera på jobb. På tisdag den 14/2 öppnar Slättarpsgård o på fredag den 17/2 åker jag iväg på välbehövlig sol semester...så tills dess behövs jag på hemmaplan!
Hoppas ni också har haft en mysig söndag.
Ha det bäst, kram Anna
 

Inga kommentarer: